BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

20 Ocak 2013

HER ZAMAN YAPILACAK DUA

"Yüce Allah'ım! Sana hamd ve Sen'in Resulü'ne selâm olsun. Allah'ım günahlarımı bağışla. Bana rahmetinin kapılarını aç."

"Rahmeti bol Allah'ım! Kötülükten sakınma ve iyiliğe güç yetirme ancak Sen'in yardımınladır. Allah'ım! Doğru yoldan sapmaktan veya başkalarını saptırmaktan haktan kaymaktan ve kaydırmaktan kabalık etmekten veya kabalığa uğramaktan Sana sığınırım."

"Ey şanı yüce Allah'ım! Bize bilmediklerimizi öğret bilinmesi gerekenleri bildir ve bildiklerimize uygun davranıp yasamayı nasip et."

"Allah'ım! Benim yaratılışımı güzel yaptığın gibi ahlâkımı da güzelleştir."

"Allah'ım nefsimi Sana teslim ettim bütün benliğimle Sana yöneldim; işlerimi Sana emanet ettim sırtımı Sen'in kudretine dayadım. Sen'in rahmetinden ümitvârım gazabından da korkuyorum. Sen'in dergâhından başka sığınılacak ne bir yer var ne de güvenilir bir mekân var; Sen'in merhametine sığınıyor ve Sen'den yardım diliyorum.. diliyor ve indirdiğin Kitab'a gönderdiğin Peygamber'e (aleyhissalâtu vesselâm) imanımı ikrar ediyorum."

"Allah'ım! Yolculuk ederken Sen'den her türlü iyilik hayır ve hoşnut olacağın ameller istiyoruz. Allah'ım seyahatimizde bize kolaylıklar ver mesafeleri bize yaklaştır. Yolculuk boyunca yegâne koruyucumuz ve geride kalan aile fertlerini görüp gözeten vekilimiz Sen'sin. Yolculuğun getirebileceği zorluklardan ve üzücü hâdiselerle karşılaşmaktan malımızın anne-babamın ve kardeşlerimin bir kötülükle karşılaşmasından Sana sığınırım."

"Ya Rabbî! Gerek bana gerek anne-babama lütfettiğin nimetlerine şükür yoluna beni sevket. Sen'in razı olacağın makbul ve güzel iş yapmaya beni yönelt!"

"Allah'ım! Anne-babama sağlık afiyet ver! Beni büyük fedakârlıklarla büyüten annem ve babamın günahlarını affeyle onlara merhamet ederek Cennet'ine koy ey Rahman olan Rabbim!"

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ