BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

31 Aralık 2015

KÖYÜM

KÖYÜM
Çıktım Ehrek dağına
Hasret kaldım bağına
Kurban olam taşına
Bak su gözümün yaşına

Yazın çıkam Korkans dağına
Selam veren sağına soluna
Özlediğim yaylasının suyuna
Doyamadım Kaçerisin çaşırına

Neşe vardır Sarı Gabanda
Huzur doğar Taşlı Pungarda
Lezzet vardır kuru soğanda
Yok, mu bir hikmet petek tasında

Vardır bizde Ziyaretin tepesi
İçinde cağlar buz gibi gözesi
Karşıda Acıklar' ın zirvesi
İçemedi suyunu kaldı hevesi

Unutmayız Suluc' un oluğu
Alırdık Harmanlarda soluğu
Davara yedirmeden doruğu
Mazide kaldı Ahmet Ustanın koruğu

Peynirin özü eksi maya
Kurcun başında oturdum caya
Bandırdım ekmeği taze yağa
Düşerdik yollara yürürdük yaya

Pungarin gözede verdik mola
Lazim parçadan düştüm yola
Nezrenin Olukta su verdim mala
Esinker' de içerdik buz gibi kola

Meşenin içinde Gunhutun tarla
Kebabı yedik ateşi korla
Sana kim dedi ki bu kadar zorla
İstersen yar uyu derinden horla

Büyük tarlada yatardı davar
Yusuf Paşada coşardı sular
Simdi kalkmış hayaller kurar
Nerde o güzel günler size sorar

Yaz gelince acardı sümbül çiçekler
Küçükken oynardık çelik çömlekler
Çobanlıkta olurdu yırtık gömlekler
Davarcıkta vardı kete çörekler

İndim Menühlünün düzüne
Kandım milletin sözüne
Daldık Almaluttaki üzüme
Okudun şiirimi girdin gözüme
               MUSTAFA ÜRKER


Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ