BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

21 Şubat 2009

EHREK DERESİNDEN GELİYORUM BEN

memleketim erzen ilçemde nihah
ehrek deresinden geliyorum ben
iki dağ bir dere evvelim bir bak
dünyanın gözdesi biliyorum ben

hunut diye gözlerim yaş doluyor
küpündere hayalimi yalıyor
gogolozda gıdiklerim kalıyor
gurbette herşeyden yılıyorum ben

görgü gördüm korkanstan ters inerken
isbandikte öküzlere binerken
hamtarladan ellerim boş dönerken
ikindiyi tumpta kılıyorum ben

gercek böygânamın tarlası sanki
düzüngötü köyün altı şu anki
nerede bulunur rızvanın dengi
hayalden yayale dalıyorum ben

sarıbayırda ben söktüm geveni
pungarıngözeler çekiyor beni
ebeyinen dede görür güleni
şaşkınlıktan donakalıyorum ben

ortaharkta yıkanılan çamaşır
şeblide kuşlukta gözüm kamaşır
yıkığın üstünden davarı aşır
kendime eğlence buluyorum ben

öküzyatağında körpe otlasın
ziyarette karpuz kavun çatlasın
kızlar ak pungarda etek katlasın
az soğuk almışım soluyorum ben

ciydekerde orak vuran kadınlar
kırtarla tumbunda ağaran tanlar
karabaşla yeriş insanı anlar
ilerleyin sizler geliyorum ben

hiç yattın mı anşa nene taşında
bir azamet vardır elbet kışında
tüylerim ürperir sel akışında
yağmuru yüzümden siliyorum ben

menühlide az yamadik mısırı
biz yedikçe o azdırdı basuru
osman dedem köye yapmış hasırı
olur olmaz şeye gülüyorum ben

meherrem ustanın çifti çubuğu
soyup yedik katırbaşı kabuğu
süstipanın ardındaki o dağı
defne vardır diye deliyorum ben

fizâhî dilinden düşürmez seni
merekler önünde gel geçir günü
karşıki mezarlık bekliyor beni
günleri gözerde eliyorum ben

10 Şubat 09 Nilüfer
Osman Aktaş
Meslektaşım Osman AKTAŞ'a teşekkür ederim.Köyümüzü Ehrek'i (Demirciler'i)çok güzel dile getirmiş.Köylümüz Osman AKTAŞ Bursa Nilüfer'de öğretmendir.

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ