BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

29 Haziran 2009

EHREK KORKANS 1.GELENEKSEL YAYLA ŞENLİĞİ YAPILDI 2009 2010

28 Haziran 2009'da Ehrek Korkans 1. Geleneksel Yayla Şenliği yapıldı.Köy Muhtarı Ömer KAYA'ya ve organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederim.İlk olması ve havanın da yağışlı olmasına rağmen katılım yüksekti.Greyderle yol vurulmuştu.Korkansa ilk defa gittim.Çok güzel yerdi.Korkans'tan gece Erzurum'un ışıkları görünüyormuş.Erzurum ayaklarının altında kalıyor.Şenlikten videolar ve resimleri burada göreceksiniz.Şenliğe katılanlar etkinliğin tadı damağımızda kaldı dediler. "Bazı işlerinden ötürü şenliğe katılamayanlar siz de videoları izlerken ve resimlere bakarken ben de orada olsaydım."dediğinizi duyar gibi oldum.Şunu unutmayın"Yiğit bin yaşar fırsat bir düşer."Fırsatları değerlendirin.Siz bu yıl ki fırsatı kaçıdınız.Ama seneye haziran ayının 4. haftasının pazar gününü iple çekeceğinizi-çekeceğimizi-biliyorum. Şimdi ilk videoyu seyredin.Daha sonra diğer video veresimleri koyacağım.Sitemizi sık kullanılanlara eklemeyi unutmayın.
AÇILIŞ KURAN I KERİM RIDVAN BAYRAK


2
3

4 2010 KORKANS AÇILIŞ









6 yorum:

ali tiryaki dedi ki...

s.a herkese selamlar vidyo için tşk emme birazdaha iyileri varsa koyarsanız sevinirim.hocam ibrahim tiryaki ile sara tiryakinin 11-12-2009 düğünüvar herkes davetlidir siteyede yazarsanız memnun oluruz.allah cc emanet olun .

İhsanakpinar25@gmail.com dedi ki...

Teşekkür ederim ali hocam.Düğün temmuz 11- 12de mi? iyi geceler

ali tiryaki dedi ki...

ewt hocam temmuzda.

YALÇIN dedi ki...

s.a HOCAM BEN YALÇIN ŞENLİKLERDEN KESİT KOYMUŞUN AMA BEN BEĞENMEDİM BU GÖRÜNTÜLERİ
ŞAYET YETERİ KADAR GÜZEL ÇEKİM YAPAMADI İSEN MAHMUT POLAT KARDEŞİMDEN AL VE BURAYA EN GÜZEL ÇEKİMLERİ YERLEŞTİRKİ CAZİBELİ OLSUN :):):)

mine avcı dedi ki...

S.a hocam ben mine avcı dedem ve annenannemin (ibrahim-yadigar öztürk) ün resimlerini koymanızı rica ediyoruz...saygılar...

Adsız dedi ki...

ooo bizim köyden güzel köy var mi söyleyin allah aşkına

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ