BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

14 Nisan 2012

AKREP VE SARHOŞ

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


Alla hu Teala’ya Kâinat’ın zerresi adedince hamt, yüz binlerce salât ve selam Âlemlerin efendisi Hazreti. Muhammed Mustafa (SallallahüAleyhi ve Selem)’ e olsun.Allah (c.c.)dostlarından Zünnün el-Mısri (K. S.) Hazretleri anlatıyor:
Bir gün Nil nehrikenarında geziniyordum. Birden bire önümde bir “akrebin” yürüdüğünü gördüm. Yerden bir taş alıp onu öldürmek maksadıyla üzerine fırlattım.
Akrep, can kaygısı ile kendini suya attı. Tam boğulacağı sırada ansızın peyda olan bir kurbağa gördü, sırtına atladı.Tuhafıma giden bu hadiseyi yakından takip etmeğe başladım.

Kurbağa, sırtında taşıdığı mahlûkun tehlikeli oluşuna bakmadan onu karşı sahile çıkardı.
“ Akrep” karaya geldiğini anlayınca yere atladı. Biraz ötede uyuyan bir adama doğru yürüdü ve onun boynuna sarılmak üzere olan bir “yılanı” sokup öldürdü.
Buna hayret ederek adamın kurtulduğundan dolayı Cenab-ı Hakk’a (c.c.) şükrettim.Sonra uyuyan
adamın yanına giderek onu uyandırdım. Birden bire gözlerini açtı. Yerde duran yılanı görünce
korktu. Kaçmak istedi. Onu teselli ederek:
“Korkma! Allah (c.c.) seni bunun şerrinden korudu” dedim ve şahit olduğum hadiseyi anlattım.
Sarhoş adam, başını önüne eğerek bir müddet düşündü. Sonra başını havaya kaldırarak şöyle dedi:
“Allah’ım!”dedi. “Sana isyan eden kuluna böyle yaparsan, kim bilir sana itaat edene neler yapmazsın!”


Ve yüzüme bakarak ilave etti:
“Önünde Allah’ın (Celle Celalühü) izzet ve celaliyle kasem ediyorum. Bundan sonra hiçbir suretle doğru yoldan ayrılmayacağım.”
Ve hakikaten bu adam o günden sonra tövbekâr olmuştur. Selam ve dua ile

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ