BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

13 Ocak 2024

2024'TE BİN BİR HATİMDE 71.000 HATİM OKUNDU

 1001 Hatim

Bir Aylık Sefer Ulu Cami de Dua İle Sona Erdi 


15 Aralık da başlayan 1001 Hatim Okumaları 12 Ocak Cuma Günü Ulu Cami de yapılan dua ile sona erdi. 71.000 Hatim okundu.


Bir ay boyunca Ayazpaşa Cami de sabah namazında, akşam - yatsı namazında İhmal Cami de ve yine diğer camilerimiz, Kur'an kurslarımız, evlerde, hanelerde, iş yerlerinde okunan hatimlerin duası Ulu Cami de yapıldı. 


Bir ay boyunca camiler, evler haneler, iş yerlerinde ayrı bir muhabbet ve Kur'an aşkı ve heyecanı şehri sarar. 


Bir hatim de ben okuyayım, okunan camilerde mutlaka bulunayım, bu aşkla şehrin dışından gelenler de olur. Yine hiç olmaz ise dua günü Ulu Cami de bulunayım, duaya amin diyeyim diyen nice aşıklar sabahın erken saatlerinde camide yerini alırlar. Bu gün de öyle oldu. Binler camiyi doldurdu. Kur'an tilvetleri, ilahi ve kasideler, sohbetler ve dua...


Rabbimiz yolundan, rızasından ayırmasın. 


Kur'anı refikimiz eylesin. 

Memleketimizi, şerimizi, Ülkemizi, Alemi İslamı korusun.


Kur'an nurdur

Kur'an şifadır 

Kur'an hayattır.

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ