BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

19 Ocak 2018

ERZURUM'DA 485. 'BİNBİR HATİM' DUASI YAPILDI.BU YIL 35 BİN HATİM OKUNDU


Erzurum'u doğal afetlerden korumak için 485 yıl önce başlatılan 'Binbir Hatim' geleneği kapsamında tarihi Ulu Cami'de cuma namazı öncesi hatim duası yapıldı.

Erzurum merkez ve ilçelerindeki camilerde, 16 Aralık 2017'da başlayan Binbir Hatmin duası bugün cuma namazı öncesi Ulu Cami'de gerçekleştirildi. Cemaatin tıklım tıklım doldurduğu Ulu Cami'ye girmeye çalışanlar, izdihama neden oldu. Müftü Hasan Hüsnü Sula’nın yaptırdığı duaya Vali Seyfettin Azizoğlu ile yaklaşık 10 bin kişi 'amin' dedi. Vali Seyfettin Azizoğlu, duayı mahfilde dinledi.
Bu yıl 35 bin hatim okunduğunu belirten Yakutiye Müftüsü Osman Yazıcı, "Erzurum'un çok önemli geleneklerinden birisi olan Binbir Hatim geleneğimizi Cuma namazı öncesinde dua ile bitirdik. Bu sene 35 bine yakın hatim okundu. Allah nasip ederse önümüzdeki senelerde de devam edeceğiz. İnşallah bu okuduğumuz hatimler özellikle şehrimiz olan Erzurum'u bela ve musibetten muhafaza anlamında da önemlidir. Binbir hatim okuyan bütün kardeşlerimizden Allah razı olsun. Allah kabul eylesin" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ