BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

20 Mayıs 2009

16 MAYIS 2009'DA MOSKOVADA YAPILAN EUROVİSİON FİNALDE BİRİNCİ OLAN NORVEÇ ŞARKISI

Eurovision ‘da birinci olan şarkı…Hadise yarışmayı kaybedince çocuğu küçümseyici sözler kullandı.Tatlılığa oy veriliyorsa küçük bir kız çocuğu göndersinler demişti. Biraz araştırsa çocuğun 23 yaşında olduğunu öğrenebilirdi.
Alexander Rybak - Fairytale
Alexander Rybak besteci, oyuncu, kemancı, piyano çalabiliyor.1986 Sovyet Sosyalist Cumhuriyetler devletinde doğmuştur ve 5 yaşından beri müzikle ilgilenmektedir.

16 MAYIS 2009'DA MOSKOVADA YAPILAN EUROVİSİON FİNALDE BİRİNCİ OLAN NORVEÇLİ Alexander Rybak'ın ŞARKISININ TÜRKÇE VE İNGİLİZCE SÖZLERİ

Years ago, when I was younger
-Yıllar önce, ben gençken
I kind a liked, a girl I knew
-Bir kızı sevdim
She was mine and we were sweet hearts
-O(kız) benimdi ve sevgiliydik
That was then, but then it’s true
-Öyleydi, bu doğru
I’m in love with a fairytale
-Bir peri masalına aşığım
Even though it hurts
-Canımı yakmasına rağmen
Cause I don’t care if I lose my mind,
-Aklımı kaçırsamda umrumda değil
I’m already cursed
-Zaten lanetlenmişim ben

Every day we started fighting
-Her gün, kavga etmeye başladık
Every night we fell in love
-Her gece, aşık olduk
No one else could make me sadder
-Kimse beni üzemez
But no one else could lift me high above
-Kimse beni göğe çıkaramaz(memnun edemez)
I don’t know what I was doing
-Ne yaptığımı bilmiyorum
When suddenly we fell apart
-Aniden ayrıldığımız zaman
Nowadays I cannot find her
-Bugünlerde ona ulaşamıyorum
But when I do we’ll get a brand new start
-Yepyeni bir başlangıç yapmamızı kabul ettiğimde
I’m in love with a fairytale
-Bir peri masalına aşığım
Even though it hurts
-Canımı yakmasına rağmen
Cause I don’t care if I lose my mind,
-Aklımı kaçırsamda umrumda değil
I’m already cursed
-Zaten lanetlenmişim ben

She’s a fairytale yeah
-O(kız) bir peri masalı
Even though it hurts
-Canımı yakmasına rağmen
cause I don’t care if I lose my mind,
-Aklımı kaçırsamda umrumda değil
I’m already cursed
-Zaten lanetlenmişim ben

2010 DA EROVİSİON NORVEÇTE YAPILACAK

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ