BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

16 Haziran 2009

05 TEMMUZ 2009 YETERLİLİK BELGESİ SINAV SORULARI

DUYMADIK DEMEYİN 2013 YETERLİLİK SINAVI 17 MART 2013 PAZAR GÜNÜ YAPILACAK şartlar için TIKLAYINIZ



D.İ.B. 2012 YILI YETERLİK SÖZLÜ SINAV TARİHİ ve YERİ ÖĞRENMEK  TIKLAYINIZ

11 MART 2012'DE YETERLİLİK SINAVI İÇİN  BU TÜYOLARI YAPIN KAZANIN

05 Temmuz 2009 Pazar günü yapıldı.Sınav yapılmadan önce sitemize göstermiş olduğunuz yoğun ilginize teşekkür ederim.
Sınav soruları biraz zormuş.
İlk olması sebebiyle nasıl yapılacağını kimse tahmim edemedi.
Başvuru Şekli ve Diğer Hususlar adlı bölümün;
9. Diyanet İşleri Başkanlığı Sınav Yönetmeliğinin 14 üncü maddesi gereğince yazılı sınavda başarılı sayılmak için en az 70 puan almak şarttır. Umarım almışsınızdır.

10. Yazılı sınavda başarılı olanların sözlü ve uygulamalı sınav tarihleri ve sınavın yapılacağı yer ayrıca duyurulacaktır.
Sınav öncesi hazırladığım tüm müslümanların istifade etmesi gereken soruları indirmek için;

NOT:ARKADAŞLAR ÇOĞU ARKADAŞIMIZ İNDİREMEDİĞİNİ İFADE ETMİŞ.LİNKLERİ YENİLEDİM.19 ŞUBAT 2011 CUMARTESİ

11 MART 2012 YETERLİLİK SINAV SORULARINI BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ SORULARI BURADAN BİLGİSAYARINA İNDİR





D.İ.B. 2012 YILI YETERLİK SÖZLÜ SINAV TARİHİ ve YERİ ÖĞRENMEK  TIKLAYINIZ

62 yorum:

Adsız dedi ki...

soruları indirmek için şifre istiyor yardımcı olursanız sevinirim..

İhsanakpinar25@gmail.com dedi ki...

kardeş
27051977
şifre
yararlı olması dileğiyle

Adsız dedi ki...

allah razı olsun kardeş.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

arkadaslar siteye nerden giriliyo giremiyom soruların olduğu yere arkadaslar lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

yani çok sağolasın belliki emek çekmişsin. amaaa kardeşim daha güzel bir yere yükleseydin 15 saniye sayıyor yine başa dönüyor. rapid varken yada daha farklı yerler varken nasıl bişeyki bu bir türlü dosya gelmiyor

Adsız dedi ki...

Cevaplara nerden ulaşıcaz acil cevap bekliyorum.

İhsanakpinar25@gmail.com dedi ki...

RAPİDSHAREYE ATTIM.İNDİREBİLİRSİNİZ

120608 dedi ki...

arkadaşlar soruları indiremiyorum.mail adresime bir arkadaş soruları gönderebilir mi?ayrıca bu sorular kuran kursu öğreticiliği yeterlilik sınavı için de geçerli mi?cevaplarsanız çok sevinirim.şimdiden Allah razı osun...12060@mynet.com

İhsanakpinar25@gmail.com dedi ki...

soruları gönderdim.120608@mynet.com hayırlı olması dileğiyle

Adsız dedi ki...

SA soruları indiremiyorum ayshe_03@hotmail.com mail adresime gönderebilirmisiniz ALLAH RIZASI İÇİN.

Adsız dedi ki...

sa arkadaşlar soruları indiremiyorum mail adresime göndere bilir misiniz rica etsem ala-kaya@hotmail.com şimdiden teşekkür ederim Allah Razı olsun

Adsız dedi ki...

ya biri bana Allah rızası için şu soruları göndere bilir mi lütfen soruları indiremedim ala-kaya@hotmail.com Şimdiden teşekkür ederim

aynur dedi ki...

ya ben cevapları bulamıyorum yardımm edin lütfenn..

aynur dedi ki...

ya ben cevapları bulamıyorumm ne yapıcammm

Adsız dedi ki...

soruları bana da göndereblirmiisiniz allah rızası içinn berre_4543@hotmail.com

joneviyev dedi ki...

http://www.4shared.com/file/112840605/f59f0974/YETERLLK.html

burada da faydalı bir soru-cevap exe'si var arkadaslar. ilgilenen olursa indirebilir. kaynak zamanbitiyor.com

aynur dedi ki...

yaa cevapları atarsanız sevinirim aynur.kolsan@hotmail.com

hüsnü-hat dedi ki...

ben buraya yeni katıldım soruları nasıl indireceyardımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

soruları bende indiremiyorum cevaplarıyla birlikte göndere bilirmisiniz hasankvp@windowslive.com

dilek dedi ki...

soru ve cevapları banada çok acil gönderebilir misiniz dersaadet46@gmail.com

Adsız dedi ki...

s a arkadaşlar soruları ve cevapları indiremiyorum gönderirseniz sevinirim Allah razı olsun ebrar-revaha@hotmail.com

revaha dedi ki...

arkadaşlar soruları ve cevapları gönderirseniz sevinirim
ebrar-revaha@hotmail.com

revaha dedi ki...

Allah razı olsun

Rastmekanı dedi ki...

Sorular ve cevaplar nete verilmedi.. Eğitek sınalar bölümüne şikayet maili attım kimse tınlamıyor.. Diyanetin hocalar güruhunun sınavı ya tınlayan yok.. ama öss olsa kpss olsa bir saat sonra nete verirler soru cevapları.. Yazıklar olsun binlerce insan cevap anahtarını bekliyor ama beyfendiler galesiz...

büşra dedi ki...

ben de soruları gösterdiğiniz yerden indiremedim bana da gönderebilirseniz çok sevinirim. şimdiden Allah razı olsun busraakkaya_92@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm aleyküm biz sınav sorularına ulaşamdık nasıl gösterdiğiniz linklerden bize sorular çıkmadı nasıl bulabilirz acil cvp atarmısınız yada mail adresime atabilirmisinz the_ghostest@hotmail.com acil lütfen allaha emanet olun

Adsız dedi ki...

allah rızası için nereden indiriliyor bu sınav soruları birisi detaylı olarak anlatabilirmi.

Adsız dedi ki...

ihsan kardeş banada göndersen sana çok dua ederim allah rızası için ne olur sempa_ti@hotmail.com dilerim allah dilediğini nasip etsin..allaha emanet ol

Adsız dedi ki...

sorruları banada gönderebilirmisiniz

Adsız dedi ki...

karacaoglu1973@mynet.com'a da gönderebilir misiniz? Ben de indiremiyorum.

Adsız dedi ki...

karacaoglu1973@mynet.com'a da gönderirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

ihsan kardeş benim mailimede atarmısın soruları zahmet olmassa esmaa_90@hotmail.com allah razı olsun

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sorular rapidshareden inmiyor.soru ve cevapları fgönderirseniz sevinirim
rb2344@gmail.com

rıdvan dedi ki...

RIDVAN
s. a arkadaşlar ya sorularagirmeye çalışıyorum fakat açamıyorum ALLAH rızası için soruları bu adrese gönderseniz sevinirim.....(r30kalac@hotmail.com)

rıdvan dedi ki...

RIDVAN
s. a arkadaşlar ya sorularagirmeye çalışıyorum fakat açamıyorum ALLAH rızası için soruları bu adrese gönderseniz sevinirim.....(r30kalac@hotmail.com)

Adsız dedi ki...

YA ARKADAŞLAR BENDE İNDİREMEDİM SORULARI BANA GÖNDERİRSENİZ SEVİNİRİM
seyfibaba29@yahoo.com

Adsız dedi ki...

s a yeterlilik sınavı sorularını açamiyorum bana gönderir misiniz

Adsız dedi ki...

s.a arkadaslar bırı de bana soruları yollarsa cok sevinirim esma-ul.husna@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya bnde bulamıyorum biri bulduysa msn me yollasın (rabia_ezgi01@hotmail.com)b kitapçığı bekliyorum

Adsız dedi ki...

ya bnde bulamıyorum biri bulduysa msn me yollasın (rabia_ezgi01@hotmail.com)b kitapçığı bekliyorum

Adsız dedi ki...

sa arkadaşlar sorukarı açamıyorum biri mail adresime gönderebilir mi umutyolcusu122@hotmail.com şimdiden saolun...

Adsız dedi ki...

s.a arkadaşlar soruları açamıyorum biri bana gönderebilir mi umutyolcusu122@hotmail.com saolun...

Adsız dedi ki...

SELAMIN ALEYKÜM KARDEŞ. YORUMLARI OKUMDUM AYNI ŞEKİLDE BENDE FAYDALANMAK İSTEDİM. AMA BECEREMEDİM.HAKKINI YEMEK GİBİ OLMASIN AMA YARDIMCI OLURSAN TEŞEKKÜR EDERİM.NUHOTO_7@HOTMAİL.COM HAKKINI HELAL ET KARDEŞİM

Adsız dedi ki...

S.A ARKADAŞLAR BENDE İNDİREMİYORUM BİRİ BANADA YOLLASIN LÜTFEN harbikiz_irem@hotmail.com şimdiden tşkkrlr

Adsız dedi ki...

ben kolayca indirdim. çok teşekkürler... malum yeni seviye belirleme sınavı var ya, fikir edinmek için bu sorulara bakıyorum da...

Adsız dedi ki...

DİYANET İSLAM İLMİHALİ İLE İLGİLİ 210 ADET CEVAPLI TEST HAZIRLADIM.

İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
indiremedim emailime rica etsem
candostlarsagolsun@hotmail.com

rana dedi ki...

arkadaşlar rica etsem banada DİYANET İSLAM İLMİHALİ İLE İLGİLİ 210 ADET CEVAPLI TESTİ gönderirmisiniz bende 2. defa giriyorum lütfen gönderirseniz çok sevinirim (allah razı olsun)
bulbul_rana@hotmail.com

rana dedi ki...

arkadaşlar rica etsem banada yollarmısınız (diyanet islam ilmihal ile ilgili 210 adet cevaplı test)'den nolursunuz allah rızası için çok ihtiyacım var birkere girmiştim kazandım ama süresi doldu hafızım şimdiden göndereceğinize inanıyorum allah razı olsun allah ne muradınız varsa versin

rana dedi ki...

yada arkadaşım sen o 210 adet cevaplı testi bayramdemir16@gmail' e gönder çünkü onun şifresini unuttum eşiminkini vereyim

Adsız dedi ki...

soruları bızede gonderır mısınız?lalingi@mynet.com adresıme

Unknown dedi ki...

arkadaşlar bende indiremedim indiren arkadaşlar lütfen xyz3464@mynet.com.tr adresine soruları gönderirlerse duacı olurum...slmlar...

Adsız dedi ki...

210 adet cevaplı testi bende rica edebilir miyim? sayha-rubeyyi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sa. buraya da göndereblir misiniz emiyn@hotmail.com
Allah razı olsun.

Adsız dedi ki...

S.A arkadaşlar ben ilk defa girecegim sınava banada göndere bilirmisiniz sözlü mülakattan sıkıntılıyım biraz ne gibi sorular soruyolar bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz lütfen şimdiden ALLAH razı olsun sizden

Adsız dedi ki...

S.A arkadaşlar ben de ilk defa girecegim banada gönderirmisiniz ALLAH ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.serefyuksel66@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar bende imam hatiplik yeterlilik sınavına gırecegım neler sorabilirler yardımcı olur musunuz ibrahim66tetik@hotmail.com şimdiden Allah razı olsun..

Adsız dedi ki...

bana soru-cevap şeklinde gönderebilir misiniz?
teşekkür ederim
mustafabaska@hotmail.com

nebahat dedi ki...

arkadaşlar rica etsem banada yollarmısınız (diyanet islam ilmihal ile ilgili 210 adet cevaplı test)'den nolursunuz allah rızası için nebahat_gurbuz@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bana da k.kursu öğreticiliği için soru ve cevapları gönderir misiniz lütfen

Adsız dedi ki...

bana da k.kursu öğreticiliği için soru ve cevapları gönderir misiniz lütfen. efsanefener_ferda1907@mynet.com

Adsız dedi ki...

S.A YA ARKADAŞLAR İMAMHATİP YETERLİLİK SİNAV SORULARINI(2009)BANA GÖNDEREBİLİRMİSİNİZ ALLAH RIZASI İÇİN(kaptan_kustu.02@hotmail.com)

alican dedi ki...

allah razı olsun çok makbule geçti

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ