BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

20 Ocak 2021

HER ŞEHİT BİR KARDELEN

"BİR ŞAİR, BİR ŞİİR."KÖŞEMİZİN KONUĞU,

TORTUM ÇAMLICA MAHALLESİNDEN

FEYZA KORKMAZ.

SARIKAMIŞ "KARDELENLERİ" ŞEHİTLERİMİZ İÇİN YÜREĞİNİN SESİNİ YAZIYA DÖKMÜŞ.

Kendilerine şiir yolunda başarılı çalışmalar, Sağlıklı ve hayırlı gönlünce bir ömür dileriz.


HER ŞEHİT BİR KARDELEN


Emir geldi Paşa'dan:

Kars alınacak Moskof'dan. 

Tarih oldu 22 Aralık. 

Yürü dedi, Sarıkamış.


Çıkıldı yola çabuk. 

Ne palto var ne çarık...

Göğsümüzde bir iman,

Bir de vatan sevdamız...


Hava soğuk mu soğuk 

Buzdan keskin bir bıçak,

Kefen olmuş yeryüzü.

Kucak açmış Yaradan.


Yürüyoruz günlerce

Ne can kaldı ne derman.

Göğsümüzde bir iman, 

Bir de vatan sevdamız...


Gök mavi, yerler beyaz

Bir ayaz ki bir ayaz 

Takırdıyor dişimiz, 

Pek çetindir işimiz. 


Uzuyor karlı yollar. 

Sağ yanımda Efe'm var. 

Sol yanımda Gakkoş'um, 

Ötelerde Seymen' im, 


Yiğido'm selam çakar. 

Dadaş derler bana da

Memleketim askeri 

Doğu, Batı pek yaman. 


Gözü kara, gönlü ak 

Moskof aman diliyor bak. 

Düşünürken bunları 

Görmez oldum yolları. 


Kar dizimi aşıyor. 

Ayaklarım tutmuyor. 

Her köşede bir asker 

Rahman'a kavuşuyor. 


Sağ yanımda bir sızı 

Efe'm düştü toprağa. 

Tutup kaldıramadım, 

Ellerim donmuş zira. 


Son bir nefes aldığım 

Dizlerim çözülüyor. 

Hissetmiyorum acı 

Yalnız uykum geliyor. 


Onbeşinde Dadaşım

Bugün şehit oluyor. 

Her şehit bir Kardelen 

Karlarda yeşeriyor.

                     Feyza Korkmaz.

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ