BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

03 Eylül 2008

KAMU PERSONEL SEÇME SINAVI (2008 KPSS,ÖN LİSANS,ORTA ÖĞRETİM)21.09.2008'DE YAPILACAK

Ön Lisans ,Ortaöğretim Kamu Personel Seçme Sınavı 21.09.2008 Pazar günü yapılacak.Hazır mısınız?
Deneyimli öğretmen olarak sınava ön lisans ve ortaöğretimden girecek olanlara birkaç tüyo vermek istiyorum.
1.Soruyu anlamak cevabın yarısıdır.İlk önce soruyu anlamaya çalışınız.
2.Sınava girmeden mutlaka geçmiş yıllarda çıkan soruları üzerinde yoğunlaşarak çözmelisiniz.
2006 KPSS ORTAÖĞRETİM GENEL YETENEK İÇİN TIKLAYINIZ
2006 KPSS ORTAÖĞRETİM GENEL KÜLTÜR İÇİN TIKLAYINIZ
2006 KPSS ORTAÖĞRETİM GENEL YETENEK CEVAPLAR İÇİN TIKLAYINIZ
2006 KPSS ORTAÖĞRETİM GENEL KÜLTÜR CEVAPLARI İÇİN TIKLAYINIZ
**************************************
2006 KPSS ÖN LİSANS GENEL YETENEK SORULARI İÇİN TIKLAYIN
2006 KPSS ÖN LİSANS GENEL KÜLTÜR SORULARI İÇİN TIKLAYIN
2006 KPSS ÖN LİSANS GENEL YETENEK CEVAPLARI İÇİN TIKLAYIN
2006 KPSS ÖN LİSANS GENEL KÜLTÜR CEVAPLARI İÇİN TIKLAYIN
SORULARI BAŞTAN SAVMA ÇÖZMEYİN.Yanlış olan soruların üzerinde yoğunlaşın.Neden yanlış yaptığını belirleyin.Misal soruyu yanlış mı okumuşsunuz. kunuyu mu bilmiyorsunuz vb.
3.Hangi düzeyden girerseniz girin yukarıdaki soruları mutlaka çözün.
4.Sallayayım tutar demeyin. Tutmuyor.Sınavda sallayanlar halen daha işe girenlere el sallıyor.
5.Teste ilk cevabınız genellikle doğrudur.Değiştirmeyin.
6.Her soruyu bağımsız olarak değerlendirin.5.soruyu yapamadın.6. soruya geçtiğin de aklın 5. soruda olmasın.
7.Sınav süresi bitmeden çıkmayın.
8.Cevabını bilmediğin soruya yanıt verme.Çünkü verdiğin her yanlış cevap doğrularını azaltacaktır. Bu da az puan olmana sebeb olur.
9.20.09.2008 Cumartesi'ye kadar bol bol soru çözün.
10. Elinizden gelen tüm gayreti göstertikten sonra Allah(cc)'A dua edin.
SINAVA GİRMEDEN OKUNCAK DUA İÇİN TIKLAYIN
SINAV GİRMEDEN OKUNACAK DUA İÇİN TIKLAYINIZ
Yukarıda yazdığım maddeler kpss,öss,sbs,dgs,tus,üds için de geçerlidir.
Sınava girecek olanlara başarılar dilerim.

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ