BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

12 Şubat 2008

HAYATINIZA HİÇ BÖYLE BAKTINIZ MI?

"GENÇLİK, BİR DUDU KUŞU UÇTU TUTAMADIM.
İHTİYARLIK , BİR TOP KUMAŞ DOLANDIRDIM, SATAMADIM."
ZİHNİ DEDE(ŞİMŞEK)
GENÇLİĞİMİZİN KIYMETİNİ BİLELİM.
YAŞADIĞIMIZ GÜNÜN ÖMRÜMÜZÜN SON GÜNÜ OLDUĞUNU DÜŞÜNELİM.
SON GÜNÜMÜZDE NASIL YAŞAMAK İSTİYORSAK ÖYLE YAŞAYALIM.
BANA KATILIR MISINIZ?

7 yorum:

Adsız dedi ki...

helal olsun ey demişsin eysan abi

Adsız dedi ki...

böyle bir site hazırladığınız ve köyümüzü tanıttığınızdan dolayı teşekkürler...
ABDULLAH BÜYÜKKAYA

Adsız dedi ki...

BEN DE SİZLERE TEŞEKKÜR EDERİM.KATKILARINIZI BEKLİYORUM.İSTEKLERİNİZİ YORRUMLAR KISMINA YAZARSANIZ MEMNUN OLURUM.

Adsız dedi ki...

abi köyümüzdeki yaşlılarla röportaj yaparsanız video olarak seviniriz...

Adsız dedi ki...

inşallah çok yakında o da olacak. katkılarınızı bekliyorum.

necati ağaç dedi ki...

Merhaba İhsan'cım,
Nasılsın, iyi misin?Umarım iyisindir...
Yapmış olduğun site fevkaladenin fevkinde olmuş yani.Siteni gezdim, her noktasını clıckledım.Site içeriklerinin genişletilmesini dilerim...
Tekrar tekrar tebrik ederim...

En üst komşunuza da selamımı iletmeniz temennisiyleee uzun ve mutlu ömürler dilerim.

Adsız dedi ki...

NECATİ ABİ TEŞAKKÜR EDERİM.SİZ NASILSINIZ?YEĞENLERİM NASIL?SİZ NASILSINIZ?İŞLERİNİZ NASIL?KOMŞUMUZA DA SELAMINIZI İLETİRİM.DÜN AKŞAM BİZDEYDİLER.
SİZİ DE ANDIK.İNTERNETTEN KOUŞACAKTIK.AMA UNUTTUK.BİR DAHAKİ SEFERE İNŞALLAH KONUŞURUZ,KONUŞURLAR.MUTLU VE HUZURLU YAŞAMAMIZ DİLEĞİYLE

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ