BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

05 Aralık 2007

HAFTANIN FIKRASI

Adamın biri arabasıyla giderken yolda bir yolcu alır arabasına, adam
arka tarafa biner

Sürücü: - "Eee hemşerim kimsin, nereye gidersin?"
Yolcu - "Ben Azrail'im canını almaya geldim"
Sürücü alaycı bir tavırla - "Sen mi Azrail'sin, yav senin gibi Azrail
olur mu hiç?"
"Sen daha önce Azrail gördün mü de tarif ediyorsun" der ve ekler yolcu
- "İnanmadın bana öyle mi?"
Sürücü "İnanmadım tabii ki"
Yolcu - "O zaman 200 metre ileride bir adam daha alacaksın"

Gerçekten de adamın dediği gibi sürücü 200 metre ilerde bir yolcu daha
alır, yolcu ön tarafa oturur.
Olaylar bundan sonra daha da ilginçleşir, sürücü yanındakine - "Ee sen
kimsin nereye gidersin"
Öndeki -"Abi beni merkezde bir yerlerde indirirsen çok sevinirim ,adım
filanca"
Sürücü - "Yav şu arkadaki adam bana Azrailim diyor, görüyor musun şu
herifi? Hem iyilik ediyoruz hem de dalga geçiyor zibidi"

Öndeki arkaya bakar ama kimse yoktur.
Öndeki - "Abi arkada kimse yok ki"
Sürücü hışımla arkaya bakar ve - "Kör müsün be adam arkada oturuyor
ya"
Öndeki arkaya bir daha bakar ve - "Abi senin kafan iyi mi yoksa dalga mı
geçiyorsun?"
Bu sefer arkadaki söze girer - "Gördün mü" der "şu anda beni senden
başka kimse ne duyabilir ne de görebilir"
Sürücünün bir anda dizlerinin bağı çözülür beti beniz atar.
Arkadaki sürücüye - "Hadi arabayı kenara çek, iki rekat namaz kıl
canını alacağım" der

Sürücü ağlamaklı, çaresiz bir şekilde arabayı kenara çeker ve namaz
kılmak için iner arabadan
Sonra...

Sonra adamlar arabayı aldığı gibi kaçarlar...

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ