BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

08 Mart 2024

TORTUM BAĞIMSIZ BELEDİYE BAŞKAN ADAYI LOKMAN UZUN KİMDİR, PROJELERİ NELER?

 


TORTUM BAĞIMSIZ BELEDİYE BAŞKAN ADAYI LOKMAN UZUN 

ADİL HİZMET, ŞEFFAF YÖNETİM

LOKMAN UZUN KİMDİR?

* 1968'de Tortum'da dünyaya geldi.

* İlkokulu, ortaokulu, liseyi Tortum'da okudu. 

* Atatürk Üniversitesini bitirdi. 

* Çeşitli sivil toplum örgütlerinde görev alarak çalıştı. 

* 1985 yılından itibaren aile ve ortaklarıyla beraber ticari faliyetlerine devam etmektedir.

* Siyaset ile iç içe olmuştur.
 
1999-2004 Fazilet Partisi Tortum Belediye Encümen Üyesi,
2008-2014 Ak Parti Tortum İlçe Başkanlığı,
2014-2019 Tortum Belediye Encümen Üyesi Erzurum Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi,

Hayatında Erzurum'un ve özellikle  Tortum'un farklı bir yeri var. "Bu topraklardan kazandıklarını bu toprakların insanlarıyla paylaşmayı kendisine ilke edinen Lokman UZUN" evli ve 2 çocuğu vardır. 

31 Mart 2024 yerel seçimlerinde Tortum Bağımsız Belediye Başkan Adayı olan Lokman UZUN' a çıkmış olduğu bu yolda kendilerine hayırlı olmasını diliyor, vatanımıza, milletimize, bayrağımıza ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini temenni ederiz.

YAPACAKLARIMIZDAN, PROJELERİMİZDEN BAZILARI
* Belediyemiz şeffaf olacak. Belediyede ne karar alınırsa Tortumlunun haberi olacak
* Belediyemize gelen paraları harcarken israf etmeyeceğiz.
* Yüksek okul öğrencilerimizin barınma sorununu çözeceğiz.
* 7 gün 24 saat ulaşılan bir belediye ve bir belediye başkanı olacağız.
* Küçük sanayi sitesi oluşturacağız.
* Spor tesislerimizi gençlerimizin hizmetine sunacağız.
* Yapılacak ihaleler şeffaf olacak.
* Evlenecek gençlerimize yardımcı olacağız.
* Tortum'da gıda, giyinme, barınma ihtiyacı olanların ihtiyaçları giderilecek.
* Yalnız yaşayan yaşlılarımızın her daim yanında olacağız.
* Eğitim için ihtiyacı olan öğrencilerimize yardımcı olacağız.
* Konut açığı ihtiyacını gidereceğiz. 

PROJELERİNDEN BAZILARI PROJELERİNDEN BAZILARI

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ