BİR FATİHA DA SENDEN OLSUN

KİMLER GELDİ, KİMLER GEÇTİ? TIKLA DA GÖR

             Allah (cc), Kuran-ı Kerim’de Ankebut suresi   55. ayetinde:” Her canlı ölümü tadacaktır.”diyor. Bizler ve bu yazıyı siz...

11 Haziran 2015

Çevremize dikkat edelim

“Gül” deyince akla bülbül geldiği gibi “Bülbül” deyince de akla gül gelir.
Hangisi birinci sıradadır tartışmasının faydası da yoktur.
“Küllük” denince sinekler, böcekler akla gelir.
Onun için çevre çok önemlidir.
Çevremizin temiz olmasına dikkat etmemiz gerekir.
Ben küllükte yatar ve temiz kalırım diyenler kendini aldatmaktan başka hiç bir iş yapamazlar.
Yirmi yıl kadar önce verdiğim bir konferanstan sonra çay içerken bir büyük şehirde Emniyet Müdür muavini olan bir bey anlatmıştı:
Beş yıldızlı meşhur bir otelde toplu olarak uyuşturucu partileri düzenlendiği haberini aldık.
Kimlerin katıldığını, kimlerin içtiğini, kimlerin temin ettiğini tespit için arkadaşlarımızdan birini işadamı olarak otele yerleştirdik.
İki ay sonra baskın yaptık ve gereken bilgileri aldık ama otele yerleştirdiğimiz arkadaşın tedavisi için iki aydan daha fazla uğraştık.
Arkadaşımız esrarkeş olmuş” demişti.
“Ben kahvede otururum ama sigara kokmam” denmez. Ona kokmaz ama annesine ve eşine kokar.
Onun için konuştuğunuz insanlara dikkat ediniz, farkına varmadan mikroplu, kuduz kelimeleri sizin dilinize de geçer.
Oturup sohbet ettiklerinize, fikrini aldıklarınıza, danıştıklarınıza, danışmanlarınıza dikkat ediniz.
Siz, ondan zarar görmediğinizi zannetseniz bile evinin önünde yırtıcı köpek olanın evine dostlar da gelememeye başlarlar.
Sevgili Peygamberimizin bir hadisi atasözü haline gelmiş Türkçemizde: “İslinin yanında oturanda is kokar, mislinin yanında oturanda mis kokar” (Buhari, Sahih, K. Büyu’, babün fil attar, Müslim, Birr 146)
Mısıra sultan olan Peygamber oğlu Peygamber Yusuf aleyhisselam, çevresindeki Kıpti ve kâfir devlet bürokrasisinin dalaverelerini gördükten sonra:
101- “Rabbim sen bana mülk (ülke ve yönetimini) verdin ve bana olayların yorumunu öğrettin. Ey göklerin ve yerin yaratıcısı, dünyada ve âhirette benim dostum Sensin. Beni Müslüman olarak öldür ve beni sâlihler arasına kat” dedi.” (Yusuf süresi ayet 101)
Ebu Cehil’in yanında oturup kalkarken kıyamete kadar bütün âlemlere Rahmet peygamberi olarak gönderilen Hazreti Muhammed aleyhisselamı öldürmeye karar veren Ömer, Hazreti Muhammedi aleyhisselamın yanına geçince adalet tarihine adını altın harflerle yazdırır.
Fatih Sultan Mehmed’in oğlu Cem Sultan kâfirlerin yanını seçince o günden bugüne kadar gelen nesillerinin kâfir olarak yaşayıp ölmesine sebep oldu.
“Ben değişmedim demeyin” Bugün yanınızda yirmi yıl önce, sizinle beraber olan samimi arkadaşlarınızdan kaç tanesi var? Siz ona bakın.
Kafirin yanına tebliğ için varılır ama doktorun hastasının yanına varışı gibi şefkat ve merhamet maskesini gönül gözümüze takarak varacağız.
Ondan bulaşması muhtemel mikroplara karşı La ilahe ile dezenfekte edip İllallah ile alınan yaralar tedavi edilmeli.

Hiç yorum yok:

ERZURUM'DA HALI YIKAMA SİZE BİR TELEFON KADAR YAKIN

TOMURCUK HALI YIKAMA
0442 214 19 34
0533 371 19 33

IŞILTI HALI YIKAMA
0442 242 05 97
0530 175 3414

POLAT HALI YIKAMA
0534 334 59 08
0 507 046 83 47

BURSADAKİ TORTUM DEMİRCİLER KÖYLÜLERİNİ MİLLETÇE ALKIŞLIYORUZ

Bursa'da yaşayan köylülerimiz ayda bir 27 hane reisi olarak toplanıyor. Kuranı Kerim okuyor, dua ediyor, birbirlerinden haberdar oluyor.
HABER YENİ FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYINIZ